Kereskedelmi koordinátor

Mit nyújt neked az újház?

  • Magyarország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégénél végezheted a munkádat.
  • Egy fiatalos, dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség vesz körül.
  • Hagyjuk, hogy munkádat felelősségteljesen, önállóan végezd betanulás után. Kérdésed esetén pedig állunk rendelkezésedre.
  • Modern informatikai rendszer és hozzáértő, szakavatott csapat segíti a munkádat.
  • Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
  • Versenyképes alapbér mellett jogosult lehetsz megfelelő teljesítmény elérése esetén bónuszra
  • Pihenésedhez hozzájárulunk SZÉP kártyával, melyet az extra szabadnapjaidon elkölthetsz.

Fő feladataid lesznek:

  • A csempe-szaniter-laminált területen dolgozó menedzserek napi munkájának adminisztratív és szakmai támogatása, a terület működésének biztosítása;
  • megrendelésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés szakmai és adminisztrációs támogatása;
  • folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció a beszállítóinkkal és partnereinkkel
  • a megrendelt termékek nyomon követése;
  • cikk- és árlista beállítások elvégzése a használt vállalatirányítási rendszerben;
  • a területen felmerülő reklamációk kezelése, információ továbbítása társosztályok részére;
  • fuvarszervezéssel kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése;
  • a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének vezetése;
  • a vezetők által kiadott feladatok és az azokhoz kapcsolódó határidők figyelése, nyomon követése;
  • a raktárkészlet figyelése, ellenőrzése.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség és/vagy felsőfokú végzettség;
  • min. 2-3 éves hasonló, adminisztratív, kereskedelmi és/vagy logisztikai munkakörben szerzett tapasztalat;
  • erős Microsoft Excel ismeret (függvények napi használata)

Előnyt jelent:

  • Középszintű angol nyelvtudás;
  • építőanyag kereskedelem területén szerzett szakmai tapasztalat;
  • az építőanyag piaci környezet (gyártók, termékek) ismerete.
  • kereskedelmi vagy logisztikai végzettség

Személyes kompetenciák:

  • Kimagasló problémamegoldás és önálló/pro-aktív munkavégzés;
  • stressz-tűrési- és alkalmazkodási/konfliktuskezelési képesség;
  • precíz, pontos és lendületes munkavégzés;
  • magas minőségű munkavégzés igénye, a munka iránti elkötelezettség;
  • csapatszellemű hozzáállás;
  • határozottság és ügyfélorientált gondolkodás;
  • képesség a hibák kiszűrésére, többfókuszú figyelem, fejlett koncentrációs képesség;

Munkavégzés helye:

Budapest (XI. kerület)