Flottakezelő-és ingatlanüzemeltetési munkatárs

Olyan fontos feladatokat bíznánk Rád, mint

  • Céges gépjárműflotta teljes körű adminisztrációja: nyilvántartás vezetése, szervizelések, átadások-átvételek szervezése, műszaki ügyintézés
  • Kapcsolattartás szervizpartnerekkel, külső flottaszolgáltatókkal, versenyeztetések lebonyolítása
  • Autóflottához kapcsolódó szerződések, számlák, engedélyek és autópályamatricák kezelése, ellenőrzése, nyomon követése
  • Gépjárműszabályzatok karbantartása, költségoptimalizálási javaslatok előkészítése
  • Ingatlanüzemeltetési és bérbeadáshoz kapcsolódó feladatok ellátása: karbantartási, takarítási, közüzemi szolgáltatások megszervezése, felügyelete, műszaki berendezések megfelelő működésének biztosítása
  • Irodaházakkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés: szerződéskezelés, kapcsolattartás, adminisztráció több telephelyen (Győr, Tápszentmiklós, Budapest)
  • Kapcsolattartás hatóságokkal, közműszolgáltatókkal és egyéb szerződéses partnerekkel

Azt a munkatársat keressük, aki

  • műszaki/ gazdasági végzettséggel rendelkezik;
  • releváns területen min. 2-3 éves tapasztalattal rendelkezik;
  • jól és határozottan kommunikál, problémamegoldó készségében erős;
  • önálló, proaktív, precíz, alapos munkavégzés híve;
  • rugalmas, nyitott, feladatorientált személyiség;
  • a határidők betartására különösen érzékeny;
  • gyors tanulási és alkalmazkodási képességgel rendelkezik.

A fentiekért cserébe

  • havonta fix bér mellett évente további bónuszra lehetsz jogosult, megfelelő eredmény elérése és munkateljesítés esetén;
  • hozzájárulunk pihenésedhez SZÉP kártyán, amit cégünknél lévő plusz szabadnapjaidon is elkölthetsz;
  • a munkavégzésed helye Győr
  • heti egy nap home office
  • valamint bebiztosítunk élet és balesetbiztosítással is.