Igazgatósági titkár

2025. május 14.

Állásajánlat nyomtatása

Az ország meghatározó építőanyag kereskedelmi hálózatának központja új munkatársat keres Igazgatósági titkár munkakörben.

Erősséged az önálló gondolkodás és a pro-aktív feladatvégzés? Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési készségedben? Szeretnél belelátni egy részvénytársaság irányításába? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?
Ha így van, Téged keresünk!


Igazgatósági titkár Igazgatósági titkár munkatársat keresünk

Miért lehet ez egy jó lehetőség számodra?:

  • Magyarország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégcsoportjánál, kiváló munkakörülmények között végezheted a munkádat.
  • Egy dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség vesz körül.
  • Több mint, 28 éve vagyunk a piacon, hosszú távon számíthatsz ránk, stabil jövőképet építhetsz nálunk.
  • Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben tevékenykedhetsz.
  • Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
  • Egyedi juttatási csomagot biztosítunk: teljesítményértékelés, SZÉP kártya, élet-és balesetbiztosítás, minden hónapban nyereményjáték, extra élmény nyereményekkel, extra szabadnapok, jó hangulatú programok egész évben.
  • A vállalati kultúra az építő jellegű visszajelzés stabil pillérére épül, a jó teljesítményt elismerik, nem csak emberileg, de anyagilag is. Sok csapatépítő megmozdulás van és akár home office lehetőség is.

Milyen feladatok várnak Rád?:

Az Igazgatóság és Felügyelőbizottság – mint a Társaság operatív vezető testületei – működésüknek szervezési és adminisztratív támogatása, az alábbi főbb feladatokra fókuszálva:

  • Az igazgatósági ülések teljes körű szervezése és koordinálása. Meghívók elkészítése és kiküldése.
  • Jegyzőkönyvvezetőként való részvétel az üléseken – online vagy személyes formában
  • Az ülések jegyzőkönyveinek igazgatósági ügyrendben foglalt határidőre történő, pontos elkészítése
  • Az üléseken elhangzott feladatok és azok határidejének nyomon követése, teljesítésük biztosítása
  • Igazgatósági döntések és határozatok dokumentálása, nyomon követése, valamint ezekről havi összefoglalók készítése
  • Határidők figyelemmel kísérése, a feladatok státuszának rendszeres riportálása
  • Az igazgatóság belső kommunikációjának adminisztratív támogatása
  • Részvétel a Társaság közgyűlésein, jegyzőkönyvvezetői feladatok ellátása
  • A közgyűlési döntések és határozatok rögzítése, valamint ezek dokumentálása
  • A közgyűlési jegyzőkönyvek és határozatok cégbírósági benyújtásának előkészítése, a kapcsolódó dokumentáció kezelése
  • Részvétel a Társaság Felügyelőbizottsági ülésein- online formában
  • Felügyelőbizottsági ülések koordinálása
  • Üléseken jegyzőkönyvvezetői feladatok ellátása
  • Felügyelőbizottság által kért adatok és dokumentumok begyűjtése társterületektől megadott határidőre
  • Keletkezett feladatok nyomon követése, határidőre történő elkészülésének biztosítása, bizottság részére riportálása

Amit elvárunk:

  • Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági területről)
  • min. 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat, (cég vezetői asszisztens, jegyzőkönyvvezetői munkakörben)
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Kiemelkedő dokumentációs készség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Utazási hajlandóság

Szeretnénk ha rendelkeznél az alábbi tulajdonságokkal:

  • Kimagasló problémamegoldás és önálló pro-aktív munkavégzés;
  • Precíz, pontos és lendületes munkavégzés;
  • Magas minőségű munkavégzés igénye, a munka iránti elkötelezettség;
  • Erős stressztűrési- és alkalmazkodási/konfliktuskezelési képesség;
  • Határozottság;
  • Többfókuszú figyelem, fejlett koncentrációs képesség;
  • Rugalmasság és terhelhetőség;
  • Felelősségtudat;
  • Pozitív, eredményorientált szemléletmód
  • Kimagasló kommunikációs készség

 

 

Jelentkezési lehetőségek: