Az ország meghatározó építőanyag kereskedelmi hálózatának központja új munkatársat keres Igazgatósági titkár munkakörben.
Erősséged az önálló gondolkodás és a pro-aktív feladatvégzés? Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési készségedben? Szeretnél belelátni egy részvénytársaság irányításába? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?
Ha így van, Téged keresünk!
Igazgatósági titkár
munkatársat keresünk
Miért lehet ez egy jó lehetőség számodra?:
- Magyarország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégcsoportjánál, kiváló munkakörülmények között végezheted a munkádat.
- Egy dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség vesz körül.
- Több mint, 28 éve vagyunk a piacon, hosszú távon számíthatsz ránk, stabil jövőképet építhetsz nálunk.
- Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben tevékenykedhetsz.
- Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
- Egyedi juttatási csomagot biztosítunk: teljesítményértékelés, SZÉP kártya, élet-és balesetbiztosítás, minden hónapban nyereményjáték, extra élmény nyereményekkel, extra szabadnapok, jó hangulatú programok egész évben.
- A vállalati kultúra az építő jellegű visszajelzés stabil pillérére épül, a jó teljesítményt elismerik, nem csak emberileg, de anyagilag is. Sok csapatépítő megmozdulás van és akár home office lehetőség is.
Milyen feladatok várnak Rád?:
Az Igazgatóság és Felügyelőbizottság – mint a Társaság operatív vezető testületei – működésüknek szervezési és adminisztratív támogatása, az alábbi főbb feladatokra fókuszálva:
- Az igazgatósági ülések teljes körű szervezése és koordinálása. Meghívók elkészítése és kiküldése.
- Jegyzőkönyvvezetőként való részvétel az üléseken – online vagy személyes formában
- Az ülések jegyzőkönyveinek igazgatósági ügyrendben foglalt határidőre történő, pontos elkészítése
- Az üléseken elhangzott feladatok és azok határidejének nyomon követése, teljesítésük biztosítása
- Igazgatósági döntések és határozatok dokumentálása, nyomon követése, valamint ezekről havi összefoglalók készítése
- Határidők figyelemmel kísérése, a feladatok státuszának rendszeres riportálása
- Az igazgatóság belső kommunikációjának adminisztratív támogatása
- Részvétel a Társaság közgyűlésein, jegyzőkönyvvezetői feladatok ellátása
- A közgyűlési döntések és határozatok rögzítése, valamint ezek dokumentálása
- A közgyűlési jegyzőkönyvek és határozatok cégbírósági benyújtásának előkészítése, a kapcsolódó dokumentáció kezelése
- Részvétel a Társaság Felügyelőbizottsági ülésein- online formában
- Felügyelőbizottsági ülések koordinálása
- Üléseken jegyzőkönyvvezetői feladatok ellátása
- Felügyelőbizottság által kért adatok és dokumentumok begyűjtése társterületektől megadott határidőre
- Keletkezett feladatok nyomon követése, határidőre történő elkészülésének biztosítása, bizottság részére riportálása
Amit elvárunk:
- Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági területről)
- min. 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat, (cég vezetői asszisztens, jegyzőkönyvvezetői munkakörben)
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
- Kiemelkedő dokumentációs készség
- B kategóriás jogosítvány
- Utazási hajlandóság
Szeretnénk ha rendelkeznél az alábbi tulajdonságokkal:
- Kimagasló problémamegoldás és önálló pro-aktív munkavégzés;
- Precíz, pontos és lendületes munkavégzés;
- Magas minőségű munkavégzés igénye, a munka iránti elkötelezettség;
- Erős stressztűrési- és alkalmazkodási/konfliktuskezelési képesség;
- Határozottság;
- Többfókuszú figyelem, fejlett koncentrációs képesség;
- Rugalmasság és terhelhetőség;
- Felelősségtudat;
- Pozitív, eredményorientált szemléletmód
- Kimagasló kommunikációs készség