Az ország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégcsoport központja
részére keresünk új munkatársat
BESZERZÉSI ASSZISZTENS
munkakörbe.
Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési ügyességedben? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?
Ha így van, Téged keresünk!
Beszerzési asszisztens munkatársat keresünk
AMIT NYÚJTUNK:
- Magyarország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégénél igényes munkakörülmények között végezheted a munkádat.
- Egy fiatalos, dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség vesz körül.
- Hagyjuk, hogy munkádat felelősségteljesen, önállóan végezd betanulás után. Kérdésed esetén pedig állunk rendelkezésedre.
- Ambiciózus, dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben tevékenykedhetsz.
- Modern informatikai rendszer és hozzáértő, szakavatott csapat segíti a munkádat.
- Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
- Versenyképes jövedelmet biztosítunk, az alapbér mellett évente további bónuszra lehetsz jogosult, megfelelő eredményy elérése és munkateljesítés esetén;
- Hozzájárulunk pihenésedhez extra szabadnapokkal;
- Heti egy nap home office-t igényelhetsz, amihez biztosítjuk a szükséges technikai eszközöket;
- Valamint egészség-, élet és balesetbiztosítással is gondoskodunk rólad.
FŐ FELADATAID LESZNEK:
- Beszerzők napi munkájának adminisztratív és szakmai támogatása;
- a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása, önálló vezetése;
- folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció a beszállítóinkkal és partnereinkkel;
- adatok begyűjtése, szerződések adminisztratív kezelése, elemzések készítése;
- reklamációk kezelése, ügyfélkapcsolatok ápolása, egyeztetés a partnerekkel, beszállítókkal és vevőkkel;
- az üzletág rendeléseinek kezelése, integrált rendszerben történő rögzítése;
- tárgyalások/egyeztetések és találkozók adminisztrációs előkészítése, prezentációk és statisztikák, termék kommunikációk, szakmai anyagok elkészítése;
- a munkatársak támogatása a megfogalmazott célok és kiadott feladatok határidőben és megfelelő minőségben történő teljesítésében;
- a pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása.
SZAKMAI ELVÁRÁSOK:
- Minimum középfokú végzettség és/vagy (preferáltan kereskedelmi vagy logisztikai) felsőfokú végzettség;
- min. 1-2 éves hasonló, kereskedelmi és/vagy logisztikai i munkakörben szerzett tapasztalat;
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office);
- magasfokú Microsoft Excel ismeret és használat (függvények magabiztos kezelése),
- angol nyelvtudás (középfokú nyelvvizsga, vagy tárgyalóképes aktív nyelvhasználat).
ELŐNYT JELENT:
- Építőanyag kereskedelem területén szerzett szakmai tapasztalat;
- a piaci környezet (gyártók és termékek) ismerete.
SZEMÉLYES KOMPETENCIÁK, TULAJDONSÁGOK:
- Kimagasló problémamegoldás és önálló/pro-aktív munkavégzés;
- stressztűrési- és alkalmazkodási/konfliktuskezelési képesség;
- precíz, pontos és lendületes munkavégzés;
- magas minőségű munkavégzés igénye, a munka iránti elkötelezettség, felelősségtudat;
- csapatszellemű hozzáállás;
- határozottság és ügyfélorientált gondolkodás;
- képesség a hibák kiszűrésére, többfókuszú figyelem, fejlett koncentrációs képesség;
- pozitív, eredményorientált szemléletmód.
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest 11.kerület