BESZERZÉSI ASSZISZTENS

2024. május 02.

Állásajánlat nyomtatása

Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési ügyességedben? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből? Ha így van, Téged keresünk!


BESZERZÉSI ASSZISZTENS BESZERZÉSI ASSZISZTENS munkatársat keresünk

Az ország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégcsoportjának központja 
részére keresünk új munkatársat
BESZERZÉSI ASSZISZTENS
munkakörbe.

Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési ügyességedben? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből? 
Ha így van, Téged keresünk!

AMIT NYÚJTUNK:

  • Magyarország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégénél igényes munkakörülmények között végezheted a munkádat.
  • Egy fiatalos, dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség vesz körül.
  • Hagyjuk, hogy munkádat felelősségteljesen, önállóan végezd betanulás után. Kérdésed esetén pedig állunk rendelkezésedre.
  • Ambiciózus, dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben tevékenykedhetsz.
  • Modern informatikai rendszer és hozzáértő, szakavatott csapat segíti a munkádat.
  • Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
  • Versenyképes jövedelmet biztosítunk, az alapbér mellett apró juttatásokkal is igyekszünk kedveskedni.
  • hozzájárulunk pihenésedhez SZÉP kártyán, amit akár a plusz szülinapi szabadságodon is elkölthetsz;
  • heti egy nap home office-t igényelhetsz, amihez biztosítjuk a szükséges technikai eszközöket;
  • valamint egészség-, élet és balesetbiztosítással is gondoskodunk rólad.


FŐ FELADATAID LESZNEK:

  • Beszerzők napi munkájának adminisztratív és szakmai támogatása;
  • a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása, önálló vezetése;
  • folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció a beszállítóinkkal és partnereinkkel;
  • adatok begyűjtése, szerződések adminisztratív kezelése, elemzések készítése;
  • reklamációk kezelése, ügyfélkapcsolatok ápolása, egyeztetés a partnerekkel, beszállítókkal és vevőkkel;
  • az üzletág rendeléseinek kezelése, integrált rendszerben történő rögzítése;
  • tárgyalások/egyeztetések és találkozók adminisztrációs előkészítése, prezentációk és statisztikák, termék kommunikációk, szakmai anyagok elkészítése;
  • a munkatársak támogatása a megfogalmazott célok és kiadott feladatok határidőben és megfelelő minőségben történő teljesítésében;
  • a pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása.

 

SZAKMAI ELVÁRÁSOK:

  • Minimum középfokú végzettség és/vagy (preferáltan kereskedelmi vagy logisztikai) felsőfokú végzettség;
  • min. 1-2 éves hasonló, kereskedelmi és/vagy logisztikai és/vagy asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalat;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office);
  • magasfokú Microsoft Excel ismeret és használat (függvények magabiztos kezelése),
  • angol nyelvtudás (középfokú nyelvvizsga, vagy tárgyalóképes aktív nyelvhasználat).

 

ELŐNYT JELENT:

  • Építőanyag kereskedelem területén szerzett szakmai tapasztalat;
  • a piaci környezet (gyártók és termékek) ismerete.

 

SZEMÉLYES KOMPETENCIÁK, TULAJDONSÁGOK:

  • Kimagasló problémamegoldás és önálló/pro-aktív munkavégzés;
  • stressztűrési- és alkalmazkodási/konfliktuskezelési képesség;
  • precíz, pontos és lendületes munkavégzés; 
  • magas minőségű munkavégzés igénye, a munka iránti elkötelezettség, felelősségtudat;
  • csapatszellemű hozzáállás;
  • határozottság és ügyfélorientált gondolkodás; 
  • képesség a hibák kiszűrésére, többfókuszú figyelem, fejlett koncentrációs képesség;
  • pozitív, eredményorientált szemléletmód.

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Tápszentmiklós 

Jelentkezési lehetőségek: